Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djargon

Geregistreerd op: 23 Nov 2008 Berichten: 49 Woonplaats: waasmunster city
|
Geplaatst: 11-12-2008 11:01:12 Onderwerp: |
|
|
sgaar schreef: |
djargon schreef: |
zo kunde blijven discuseren he..
iedere heeft zijn mening over wat kansen zijn en wat geen kansen zijn..
maar als je het dan nog bekijkt heeft brugge de meeste kansen ghad(ook als je die er van tussen laat dat jij zegt dat het geen kansen waren)
lokeren heeft gewonnen goed voor hun,minder voor club maar dat is de realiteit en daar moeten wij(brugge supporters)met leren leven..we hebben ook al onverdiende match gewonnen dan weet je dat het geluk ook eens zal omdraaien..
Off topic:
denk dat dit het bijna meest populeire topic geworden is.. |
dat is wat ik wilde horen
nu hoop ik dat de 2 kemphanen stoppen en de match achter hun laten, het is gebeurd en niks meer aan te veranderen
steven, het is normaal dat manu de dingen anders ziet dan da gij het ziets als lokeren supporter, heeft geen zin om tegen elkaar in te gaan omda ge in jullie ogen beide gelijk hebt!  |
djargon hebben wij gevraagd naar uw mening?
ik dacht het niet
lol grapje hoor.. |
ok steven wa kunnen we daar op zeggen om hem dieper in de grond te steken  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Catanacio

|
Geplaatst: 11-12-2008 14:50:28 Onderwerp: |
|
|
Tis nie omdat manu voor brugge is , maar ik vind brugge de Grootste StronTploeg die er bestaat.
Manmanman
Stijnen, mathijsen , sonck ... allemaal egotrippers
Mazou scoort en mathijsen zegt dat hij het meer een owngoal vind
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool |
|
Terug naar boven |
|
 |
bleken Site Admin

|
Geplaatst: 11-12-2008 15:42:10 Onderwerp: |
|
|
zo kunde blijven discuseren he..
iedere heeft zijn mening over wat kansen zijn en wat geen kansen zijn..
maar als je het dan nog bekijkt heeft brugge de meeste kansen ghad(ook als je die er van tussen laat dat jij zegt dat het geen kansen waren)
lokeren heeft gewonnen goed voor hun,minder voor club maar dat is de realiteit en daar moeten wij(brugge supporters)met leren leven..we hebben ook al onverdiende match gewonnen dan weet je dat het geluk ook eens zal omdraaien..
Off topic:
denk dat dit het bijna meest populeire topic geworden is.. |
dat is wat ik wilde horen
nu hoop ik dat de 2 kemphanen stoppen en de match achter hun laten, het is gebeurd en niks meer aan te veranderen
steven, het is normaal dat manu de dingen anders ziet dan da gij het ziets als lokeren supporter, heeft geen zin om tegen elkaar in te gaan omda ge in jullie ogen beide gelijk hebt!  |
djargon hebben wij gevraagd naar uw mening?
ik dacht het niet
lol grapje hoor.. |
ok steven wa kunnen we daar op zeggen om hem dieper in de grond te steken  |
dat ze dit weekend weer den boot in gaan en dat den jacky na nieuwjaar buiten ligt  _________________ NO TIME FOR LOSERS |
|
Terug naar boven |
|
 |
the one and only number2
|
Geplaatst: 11-12-2008 17:13:26 Onderwerp: |
|
|
keef manu wel gelijk |
|
Terug naar boven |
|
 |
bleken Site Admin

|
Geplaatst: 11-12-2008 17:49:05 Onderwerp: |
|
|
the one and only number2 schreef: |
keef manu wel gelijk |
ja dat zal wel ,kijk jongens nog nen loser op de site.
Lokeren boven bende losers ,ze zouden beter nog wa up ulderen akker gaan ploegen die boeren van de westfluten _________________ NO TIME FOR LOSERS |
|
Terug naar boven |
|
 |
the one and only number2
|
Geplaatst: 11-12-2008 17:54:21 Onderwerp: |
|
|
boeren boven
Top of the league |
|
Terug naar boven |
|
 |
bleken Site Admin

|
Geplaatst: 11-12-2008 17:57:11 Onderwerp: |
|
|
boeren boven
Top of the league |
denk het niet in ulder dromen ja
1 Anderlecht 15 32
2 Club Brugge 15 31
3 Standard 15 28
4 Racing Genk 15 27
5 Westerlo 15 27
6 Lokeren 15 25
7 Moeskroen 15 24
8 Cercle Brugge 15 22
9 AA Gent 15 22 _________________ NO TIME FOR LOSERS |
|
Terug naar boven |
|
 |
the one and only number2
|
Geplaatst: 11-12-2008 18:05:20 Onderwerp: |
|
|
oh, ik dacht da we al zondagavond waren...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
bleken Site Admin

|
Geplaatst: 11-12-2008 18:46:03 Onderwerp: |
|
|
oh, ik dacht da we al zondagavond waren...  |
lol nu nog beter ,dan is het zo
1 Anderlecht 16 35
2 Club Brugge 16 31
3 Standard 16 31
4 Racing Genk 15 27
5 Westerlo 16 30
6 Lokeren 16 28
7 Moeskroen 15 24
8 Cercle Brugge 15 22
9 AA Gent 15 22 _________________ NO TIME FOR LOSERS |
|
Terug naar boven |
|
 |
the one and only number2
|
Geplaatst: 11-12-2008 18:49:02 Onderwerp: |
|
|
grapjas
jaloezie is toch mooi he |
|
Terug naar boven |
|
 |
sgaar
|
Geplaatst: 11-12-2008 19:49:31 Onderwerp: |
|
|
Catanacio schreef: |
Tis nie omdat manu voor brugge is , maar ik vind brugge de Grootste StronTploeg die er bestaat.
Manmanman
Stijnen, mathijsen , sonck ... allemaal egotrippers
Mazou scoort en mathijsen zegt dat hij het meer een owngoal vind
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool |
ik vin da van frutos,dupre,leekens(ik ben bang om aan te vallen)georges ook maar ik sta da toch ook ni te roepen van de daken..
iedereen heeft wel een stronTploeg(met hoofdletter "T" )
Stijnen beste keeper,(nog maar door een stuk of 5 bondscoaches geselecteerd dus echt wel de slechtste keeper van belgie)
sonck(22goals sinds 2001 dus echt de grotste sukkelaar bij de rode duivels)
kvind het allemaal raar vroeger als mathijsen bij Charleroi zat had geen enkele mens maar dan ook geen enkele mens commentaar,nu zit hij bij een topploeg en heeft er iedereen commetaar op..als je maar iemand kan afkraken van brugge dan is jullie dag gelukkig..
1 zin get a life
wa zouden jullie er van vinden moest ik hier lokeren,anderlecht,standard afbreken?
da zou normaal zijn ofwa?
ochja kinderen moete laten doen zeker..zeker van mensen dat niks van voetbal kennen |
|
Terug naar boven |
|
 |
bleken Site Admin

|
Geplaatst: 11-12-2008 19:49:36 Onderwerp: |
|
|
grapjas
ik vind nu niet dat jullie een ploeg hebben om jaloers op te zijn zulle ,ik zou mij schamen om in het openbaar te verkondigen dat ik boer supporter zou zijn  _________________ NO TIME FOR LOSERS |
|
Terug naar boven |
|
 |
the one and only number2
|
Geplaatst: 11-12-2008 19:55:52 Onderwerp: |
|
|
Blijkbaar maar boeresupporters dan in dat vak vol makakken... |
|
Terug naar boven |
|
 |
sgaar
|
Geplaatst: 11-12-2008 19:57:40 Onderwerp: |
|
|
bleken schreef: |
grapjas
ik vind nu niet dat jullie een ploeg hebben om jaloers op te zijn zulle ,ik zou mij schamen om in het openbaar te verkondigen dat ik boer supporter zou zijn  |
nog liever boer dan zo iemand hoe met ik het zeggen:nog liever dood dan sportingJOOD
of was het Lopen in je eigen stad? |
|
Terug naar boven |
|
 |
sgaar
|
Geplaatst: 11-12-2008 20:01:50 Onderwerp: |
|
|
nog een ding over den egotripper sonck:
In Rwanda wordt "Sportcentrum Wesley Sonck" gebouwd
Wesley Sonck heeft vandaag tijdens een persconferentie in de Telenet Lounge tekst en uitleg verstrekt bij het humanitaire project in Rwanda waar hij zijn schouders onder zet. Vanaf nu worden door de vzw Africateam de nodige fondsen ingezameld om In Runda, dicht bij de hoofdstad Kigali, een heus sportcentrum op te trekken dat de naam van de doelpuntenmaker van Club Brugge en de Rode Duivels zal dragen. Het "Sonck-project" wordt tevens ondersteund door "Allemoale Thope", dat grote sociale Open Stadion project van blauw-zwart.
Tekst: Michel VERHAEGHE
Dat voetballers of de voetbalwereld op zich het hart op de juiste plaats dragen, was in het verleden reeds meermaal gekend. Ten tijde van de Wereldbeker in Mexico, startte de Belgische Voetbalbond en huidig Clubvoorzitter Michel D’Hooghe Casa Hoga op en ook in een recent verleden werd, na iniatief van Philippe Clement en Gert Verheyen, al diverse malen spelersshirts per opbod voor het goede doel verkocht.
Ook nu schaart Club Brugge zich ten volle achter het ‘Sonck-Project’.
“Het is langer dan vandaag geweten dat Club Brugge naast de sportieve en de economische doelstellingen, ook graag een grote sociale rol probeert te vervullen", zegt Marjan Kelgtermans, community coördinator van Club. "Wij willen ‘de kracht van voetbal’ gebruiken om oplossingen te zoeken voor maatschappelijke knelpunten in binnen- en buitenland. Vorig seizoen waren er reeds een aantal actieterreinen, terwijl er voor huidig seizoen 2008-2009 zo’n tien grote projecten op stapel zijn. Het project dat Wesley Sonck zal ondersteunen en dat luistert naar de naam ‘Keep Africa Alive and Kicking’ is er daar één van."
"De vzw Africa Team zocht een klankbord om hun project meer bekendheid en uitstraling te geven. Hiervoor hadden ze Wesley Sonck enige tijd terug aangesproken, en na zijn toezegging werd 'Keep Africa Alive and Kicking' opgenomen in het projectvoorstel van Allemoale Thope voor het seizoen 2008-2009. Vorig jaar richtte het internationale luik van Allemoale Thope zich op N’Gaparou in Senegal, ditmaal is dus Runda in Rwanda aan de beurt. In het kader hiervan werd er begin oktober heel wat sportmateriaal naar Rwanda verscheept. Voor een totaalbedrag tussen de 70.000 à 75.000€ werden er maar liefst 650 broekjes, 450 shirts, 160 paar kousen, 125 paar voetbalschoenen, 20 keepersuitrustingen en een 30-tal trainingsvesten en – broeken uitgedeeld op de prospectiereis van vzw Africa Team ter plaatse.”
Ook Wesley Sonck gaf vol enthousiasme tekst en uitleg bij zijn keuze om het ‘Keep Africa Alive and Kicking’-project resoluut te steunen.
“Mijn uiteindelijke keuze om nu in dit project in te stappen heeft eigenlijk veel met mijn eigen jeugd te maken. Als kleine jongen was ik echt onder de indruk toen de grote markt van Ninove vol stond met vrachtwagens die met allerlei spullen volgeladen werden, waarna ze richting Afrika vertrokken. Ik was toen een jaar of zes en keek met grote ogen naar dat spektakel, samen met mijn jeugdvriend Anthony. Door die vriendschap wist ik heel goed dat Jean-Pierre Baeyens, de vader van Anthony, al sinds vele jaren allerlei humanitaire projecten heeft opgezet in Afrika. Maar voor het overige stond ik daar helemaal niet bij stil. Als jonge gast was dit eerder een soort ‘ver-van-mijn-bed’ show. Maar éénmaal je ouder wordt en je zelf kinderen hebt, ga je daar wel anders over nadenken. Toen mij de vraag werd gesteld om mijn naam aan dit project te geven, heb ik dan ook niet geaarzeld om daar positief op te antwoorden. Ik vind: mijn eigen kinderen hebben het hier goed, dus hebben de kinderen in Afrika ook recht op een kans om zich te ontwikkelen. Dus is het mijn en onze taak om hen ginds zo goed en zo veel mogelijk hulp aan te bieden. Wat dat betreft, ga ik heel binnenkort aan al mijn ploegmakkers vragen om één van hun Europese shirts per opbod te laten veilen voor het goede doel. Tevens hoop ik dat tal van ondernemers hier in België dit project zullen mede ondersteunen, zodat het tot een groot succes kan uitgroeien.”
Na een kort maar hartverwarmend filmpje over de prospectiereis in Rwanda begin oktober, mocht ook Jean-Pierre Baeyens, voorzitter van de vzw Africa Team, ter afronding van de persconferentie meer duidelijkheid scheppen rond het doel en de inhoud van het project.
”Dat de vzw Runda als de ideale plaats heeft gekozen om het ‘sportcentrum Wesley Sonck’ neer te planten, is niet geheel toevallig. De bevolking in Runda, op een steenworp van de hoofdstad Kigali, is er voornamelijk jong. Daarbij is vooral ‘scholing’, in al zijn facetten, het allerbelangrijkste in de ontwikkeling van die jongeren. Om hen hiervan te overtuigen, zien we maar twee mogelijkheden: zorgen dat ze drie maal per dag eten krijgen maar ook dat ze kunnen sporten. Het bouwen van zo’n sportcentrum zou een ideaal lokmiddel zijn om hen aan te sporen om aan hun eigen toekomst te bouwen. Dit alles kadert overigens in de wetenschap dat in 2010 het WK in Zuid-Afrika zal plaatsvinden. Het is allereerste keer in de geschiedenis dat dergelijk groots tornooi op het Afrikaanse continent zal plaats vinden. Vandaar dan ook de naam ‘Keep Africa Alive and Kicking’."
Met de bouw van het sportcentrum hopen de initiatiefnemers van het project tegemoet te kunnen komen aan een viertal specifieke doelstellingen:
Zorgen dat de jongeren toegang krijgen tot de verschillende activiteiten
De sportieve en culturele talenten van de jongeren ontwikkelen
De sociaal-economische integratie van de kansarme jongeren waarborgen door recreatieve activiteiten te organiseren
Een bijdrage leveren aan de scholing en versterking van de competenties
Dat het ‘Sportcentrum Wesley Sonck’ voluit mikt op de jongeren, is vooral af te leiden uit het feit dat het amper één kilometer verwijderd is van de middelbare school, terwijl er ook nog een drietal lagere scholen en twee centra voor alfabetisering in de onmiddellijke nabijheid liggen. Het sportcentrum zou gebouwd worden op een grote ruimte van 13.500 vierkante meter. Het aanleggen van een voetbalveld is hierbij de absolute prioriteit, maar daarnaast hoopt de vzw dat ook een bijhorende tribune, een terrein voor basket en volleybal, een terrein voor handbal, een vestiaire en minigymnastiekzaal en eventueel ook een atletiekpiste kunnen aangelegd worden. Ook de bouw van een opvangtehuis staat bij dit alles op de wenslijst.
"Ik hoop dat ik, door mijn naam aan dit project te verbinden, de nodige krachten kan losmaken om dit financieel allemaal mogelijk te maken", aldus Wesley Sonck |
|
Terug naar boven |
|
 |
|