FC zeemeermin FC zeemeermin
voetbal
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

rammstein
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    FC zeemeermin -> info
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Catanacio



Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 17-12-2009 16:38:30    Onderwerp: Reageren met citaat

@ henry en gunther , kinderen kunt ge idd eens wegdoen , maar geen 3x in de week. Ik doe mijn gasten al genoeg weg Smile

@ djargon , idd salsa is eerste week gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
guntro



Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 42
Woonplaats: lokeren

BerichtGeplaatst: 17-12-2009 19:52:46    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb het ook niet alléén op training hé,en gij voelt u wel persoonlijk aangevallen. Rolling Eyes kijk het is zo,wie wil komen trainen hartelijk welkom,wie niet kan ook hartelijk welkom(en uw kids al 3x in de week moeten wegdoen vind ik een goede reden!!!!)wie niet wil.....is volgens mij geen MIN!We zullen zondag na het kerstfeest eens praten.....dan ga je ook wel begrijpen wat ik bedoel.
_________________
STERKER DOOR STRIJD!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bleken
Site Admin


Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 72

BerichtGeplaatst: 17-12-2009 21:45:27    Onderwerp: Reageren met citaat

zo zagen jongens voor een training man toch ,ok ik ben dan geen min want ik wil niet
_________________
NO TIME FOR LOSERS
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
djargon



Geregistreerd op: 23 Nov 2008
Berichten: 49
Woonplaats: waasmunster city

BerichtGeplaatst: 18-12-2009 06:55:13    Onderwerp: Reageren met citaat

bleken schreef:
zo zagen jongens voor een training man toch ,ok ik ben dan geen min want ik wil niet


da zal dan wel zeker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
guntro



Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 42
Woonplaats: lokeren

BerichtGeplaatst: 18-12-2009 09:32:43    Onderwerp: Reageren met citaat

pipo:lees mijn vorige post.....DIT GAAT NIET OVER TRAINING ALLEEN!!! Brick wall
_________________
STERKER DOOR STRIJD!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
_Marcello_



Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 102
Woonplaats: Lokeren

BerichtGeplaatst: 22-12-2009 17:42:02    Onderwerp: Reageren met citaat

@Steven: gij kunt niet meer trainen

@Djargon en Boss: jongens zo zagen. Het is inderdaad niet leuk maar ik heb de laatste jaren altijd zo geweten. Ik ben er bijna altijd. Zelden mis ik iets. Op donderdag kan ik er maar laat zijn omdat mijn vrouw werkt en trainen zal de eerste 2 maanden niet lukken met knie. Ook al wordt er niet getraind, ik kan me ook amuseren door met andere minnen een pint te drinken, te kaarten, te dartsen,... Jullie verwijt is dat er niemand is om te trainen en daarvoor zouden jullie thuis blijven en voor de laptop zitten. Mijn donderdag is heilig.

@Cata: doet je vrouw nu al 3 jaar salsa op donderdag want ik heb je tijdens het seizoen nog nooit op donderdag op Sparta gezien Smile

@Guntro: 't is niet aan ons om de boel op vlak van trainen nog draaiende te houden. We kunnen wel ons duitje nog in de zak doen. Ik stel vast dat bij de jongere generatie (Henry, Clif, Dries, Joost, Michiel, Sebas, Vincent, Dieter,...) ook weinig karretrekkers zitten.
_________________
We are the champions!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
djargon



Geregistreerd op: 23 Nov 2008
Berichten: 49
Woonplaats: waasmunster city

BerichtGeplaatst: 22-12-2009 18:04:15    Onderwerp: Reageren met citaat

_Marcello_ schreef:
@Steven: gij kunt niet meer trainen

@Djargon en Boss: jongens zo zagen. Het is inderdaad niet leuk maar ik heb de laatste jaren altijd zo geweten. Ik ben er bijna altijd. Zelden mis ik iets. Op donderdag kan ik er maar laat zijn omdat mijn vrouw werkt en trainen zal de eerste 2 maanden niet lukken met knie. Ook al wordt er niet getraind, ik kan me ook amuseren door met andere minnen een pint te drinken, te kaarten, te dartsen,... Jullie verwijt is dat er niemand is om te trainen en daarvoor zouden jullie thuis blijven en voor de laptop zitten. Mijn donderdag is heilig.

@Cata: doet je vrouw nu al 3 jaar salsa op donderdag want ik heb je tijdens het seizoen nog nooit op donderdag op Sparta gezien Smile

@Guntro: 't is niet aan ons om de boel op vlak van trainen nog draaiende te houden. We kunnen wel ons duitje nog in de zak doen. Ik stel vast dat bij de jongere generatie (Henry, Clif, Dries, Joost, Michiel, Sebas, Vincent, Dieter,...) ook weinig karretrekkers zitten.


kijk tom nu zegde het zelf da het nie aan jullie is om de kar te trekken, maar nu probeer ik en henry der wa aan te doen me inderdaad zagen. maar denkte da wij da zagen plezant vinden?
neen, maar als ge iets wilt veranderen moete iets proberen en da doen wij dan ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Catanacio



Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 23-12-2009 18:17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

ja tom mijn madame doet al 3jaar salsa. En ik voetbal nog maar 1,5 jaar bij jullie , dus die 1,5 jaar van der voor mag je laten vallen. Smile. En ik ben al 2 of 3 x op sparta komen trainen en da was 2x op 3 tegen 3 te shoten , met alle respect gezegd maar daar word ge niet echt beter van Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BigBoss



Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 40
Woonplaats: Waasmunster

BerichtGeplaatst: 23-12-2009 23:49:29    Onderwerp: Reageren met citaat

en dan haakte maar af? Very Happy

als al die manne is blijve kome, en de thuiskomers willen ook eens afzakken naar sparta kan er terug getraind worden...

en srry dak et zeg, ma er mag wel is getraind worde, want der zijn veel zondage da ge ziet da we ni traine...
_________________
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djargon



Geregistreerd op: 23 Nov 2008
Berichten: 49
Woonplaats: waasmunster city

BerichtGeplaatst: 24-12-2009 08:51:49    Onderwerp: Reageren met citaat

BigBoss schreef:
en dan haakte maar af? Very Happy

als al die manne is blijve kome, en de thuiskomers willen ook eens afzakken naar sparta kan er terug getraind worden...

en srry dak et zeg, ma er mag wel is getraind worde, want der zijn veel zondage da ge ziet da we ni traine...


ah henry brengt nie op, als we iets zeggen zagen we, en ge denkt toch nie da wij ze kunnen veranderen.

de enige reden waarom ik nog training zal geven (en nie elke week)
is als henry het vraagt want voor de rest moet ik het duidelijk nie doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
guntro



Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 42
Woonplaats: lokeren

BerichtGeplaatst: 24-12-2009 10:01:32    Onderwerp: Reageren met citaat

kop op jongens,straks is het nieuwjaar en beginnen we met een propere lei.ik hoop dat er dan ook een paar terugkomen(waaronder ikzelf).
ik geef normaal op donderdag training,maar met 4 man begin ik er gewoon nie aan,hoe spijtig voor de anderen ook...
heb dit jaar 1 deftige training kunnen geven,en dan waren we met 7.
ik snap die gasten hun frustratie,ik heb dit ook al veel meegemaakt op die 12j Zeemeermin.we kunnen het gewoon vragen hé,en als ze dan allemaal hetzelfde denken zoals ik al eerder aangehaald heb(pff er zal toch nie getraind worden)ja dan zijn we terug maar met 4!
in ieder geval,hoed af voor de mensen die er alle weken staan in goed en slecht weer!voor de rest....DOE GEWOON EENS WAT MOEITE EN PROBEER DEN DONDERDAG EENS EEN UURTJE VRIJ TE MAKEN,zo zal dit voor iederéén plezanter worden.

De opperzaag Twisted Evil

Zalig kerstfeest.
_________________
STERKER DOOR STRIJD!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djargon



Geregistreerd op: 23 Nov 2008
Berichten: 49
Woonplaats: waasmunster city

BerichtGeplaatst: 24-12-2009 10:33:25    Onderwerp: Reageren met citaat

da is pas gesproken zé Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
_Marcello_



Geregistreerd op: 22 Nov 2008
Berichten: 102
Woonplaats: Lokeren

BerichtGeplaatst: 29-12-2009 21:04:36    Onderwerp: Reageren met citaat

djargon schreef:
da is pas gesproken zé Razz


Djargon en andere zagen die ik wel kan verdragen,

je mag gerust aanklagen dat er geen interesse is, geen training,... maar je moet dan wel zagen tegen gasten die inderdaad kunnen trainen en er nooit zijn. Maar zo heeft iedereen wel zijn reden hoor. Steven bijv. traint volgens mij beter niet voor zijn knie, Kurt sport zich tijdens de rest van de week al te pletter, Joost werkt zich momenteel te pletter, Michiel zit in Leuven net als Tom dacht ik, Pim zien we niet meer. Ik, Clif en Gunter zijn gekwetst. Wie schiet er over: Dieter, Stefaan/Tom (als ze niet in late staan), Davy van hetzelfde plus salsa, Andy, Dries en Sebas. Veel scheelt er niet over. Mijn conclusie: probeer enkele van je leeftijdsgenoten te overtuigen.
_________________
We are the champions!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    FC zeemeermin -> info Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum